TOP 3 sprawdzone sposoby na zdrowe nogi 0
TOP 3 sprawdzone sposoby na zdrowe nogi

Zdrowe nogi to piękne nogi. Właśnie dlatego warto o nie zadbać. Nawet jeśli przykładasz się do pielęgnacji nóg to zaniedbanie ich zdrowej kondycji sprawi, że nie będę tak piękne jak wtedy, gdy jednocześnie zatroszczysz się o ich zdrowie. Jako, że temat zdrowia nóg jest nam bliski, przygotowaliśmy TOP 3 sposoby, dzięki którym skutecznie zadbasz o swój kobiecy atut!

 

TOP 1: Kobieto, nogi do góry!
Zastanawiasz się, jak to w ogóle możliwe i w jaki sposób trzymanie nóg w górze wpływa na zdrowie Twoich nóg? Już wyjaśniamy, ale najpierw zadamy Ci jeszcze kilka pytań : ) Czy na koniec dnia czujesz, że masz opuchnięte stopy, nogi są ciężkie i do tego bolą? To oznaka, że kondycja Twoich nóg nie jest najlepsza. Te objawy mogą świadczyć o pogorszonym krążeniu, co nie ma nic wspólnego ze zdrowiem, a w skutkach może prowadzić do pojawienia się żylaków. Wracając do pytania – trzymając nogi w górze poprawisz odpływ krwi z nóg do serca. W ten sposób krew z kostek swobodnie skieruje się ku górze, a Ty poczujesz ulgę. Nogi w górze wystarczy trzymać kilka minut dziennie – sama poczuj, jakie to przyjemne i zadbaj o swoje nogi.

 

TOP 2: Noś rajstopy profilaktyczne przeciwżylakowe!
Drugim, skutecznym sposobem na zdrowe nogi jest zamiana tradycyjnych rajstop (oraz pończoch i podkolanówek) na rajstopy uciskowe. Rajstopy ze stopniowanym uciskiem (w przeciwieństwie do zwykłych) poprawiają komfort i jakość życia, zapobiegają pojawieniu się żylaków, a nogi przestają puchnąć, boleć i nieprzyjemnie szczypać. Rajstopy ze stopniowanym uciskiem podobnie jak trzymanie nóg w górze sprawiają, że krew płynie z kostek w kierunku serca. Te zalety podkreśla ekspert marki Veera, która w swojej ofercie posiada profilaktyczne przeciwżylakowe rajstopy, pończochy i podkolanówki. Wybierając rajstopy ze stopniowanym uciskiem, zamiast zwykłych, zadbasz o zdrowie swoich nóg na najwyższym poziomie!

 

TOP 3: Ruch i sport…
…czyli ćwiczenia na nogi. Jeśli masz „siedzącą” pracę Twoje nogi potrzebują ruchu bardziej niż mogłoby się wydawać. Jeśli natomiast nie pracujesz przy biurku – doceń, że masz możliwość zapewnić ruch dla nóg. Nogi tego potrzebują! Zbyt mała ilość aktywności (zwłaszcza przy „siedzącej” pracy) może doprowadzić do chorób nóg, np. niewydolności żylnej, a w konsekwencji - do żylaków. Regularnie ćwicząc zadbasz zarówno o ich zdrowie, jak i piękno. Jeśli szukasz inspiracji na ćwiczenia nóg, których wykonanie zajmie Ci tylko kilka minut, to zapraszamy Cię do artykułu 5 ćwiczeń w 5 minut 😉

Który sposób na zdrowe nogi przemawia do Ciebie najbardziej?

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl